اجی فاطمهاجی فاطمه، تا این لحظه: 21 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
همه ی نی نی های منهمه ی نی نی های من، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
محمدمحمد، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

همه ی نی نی های من

معرفی انیمیشن مناسب برایه بچه ها

1394/4/31 7:27
2,146 بازدید
اشتراک گذاری
  تیم نجات رباتیک
 
[عکس: %D8%AF%D8%A6.jpg]

در آینده‌ای نزدیک، بشریت در معرض ابتلا به برخی از حوادث خاص خواهد بود. بدین جهت یک سازمان نجات رباتیک، برای کمک به شهروندان در حوادث خاص تشکیل شد.

در طول تحقیقاتِ مختلف مشخص شد که بچه‌های 10 تا 12 ساله می‌توانند پتانسیل 100 درصدیِ ربات‌های نجات را به کار بگیرند. ربات‌ها با یک فرماندهی خوب می‌توانند به 120 درصد قدرتشان برسند. بنابراین سازمان تصمیم گرفت 12 نفر از بچه‌ها را که توانایی‌های ویژه‌ای دارند برای تبدیل شدن به فرماندهیِ ربات‌ها تعلیم دهد. از میان اینها «تایو اوزارا» Taiyoh Ohzora، عضو تیم نجات رباتیک شرکت MRR، یک نابغۀ نجات است. او کاملاً به حسش اعتماد کرده و بر مبنای آن عمل می‌کند. چندین سال قبل، تایو تنها بازماندۀ یک سانحۀ هوایی بود که به طور غیر قابل باوری نجات پیدا کرد. او که در این سقوط هواپیما پدر و مادر خود را از دست داد اکنون به گروه نجات پیوسته تا بتواند از زندگی مردم محافظت کرده و قبل از بروز حوادث، جان هزاران نفر را نجات دهد.
روبو جت، به عنوان ربات اصلی در اکثر حوادث حضور دارد. ربات‌های دیگر مثل ربات آتش‌نشان (روبو آتش)، ربات پلیس و ربات دریل به او کمک می‌کنند. تایو، فرماندهی روبو جت را به عهده دارد. بچه‌ها بوسیلۀ کی-بوی، که یک دستگاه ارتباطی برای کنترل ربات‌ها است، از طریق دستور صوتی با آنها ارتباط برقرار می‌کنند.
مجموعۀ «نجات رباتیک» Shutsugeki! Machine Robo Rescue از تلفیق دو تکنیک دو بعدی و سه بعدی کامپیوتری در 53 قسمت برای گروه سنی کودک و نوجوان تولید شده که از این تعداد، 52 قسمت آمادۀ پخش است.

..........................................................................................................................................................................
 
اطلاعات تکميلي
  • کارگردان:   مامورو کنب
  • نویسنده: Hideki Sonoda,  Hiroyuki Yoshino, Junko Okazaki, Kazuho Hyodo ,...
  • انیماتور:  Nobuyoshi Sasakado, Eiichi Akiyama,  Hatsue Koizumi , Hideaki Isa, Takeshi Matsuda, Yuki Oomori,...
  • موسیقی: نائوکی ساتو
  • تکنیک: تلفیقی
  • تعداد قسمت: 52
  • مدت: 22 دقیقه‌ای
  • کشور سازنده: ژاپن
  • سال ساخت: 2003
  • شرکت سازنده: Sunrise, Bandai Visual Company, TV Tokyo
    .................................................................................................................................................................


[عکس: Untitled.png]


[عکس: %D9%84%D8%A8%D8%A7.png]
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)