اجی فاطمهاجی فاطمه، تا این لحظه: 21 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
همه ی نی نی های منهمه ی نی نی های من، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
محمدمحمد، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

همه ی نی نی های من

معرفی انیمیشن مناسب برایه بچه ها

1394/4/31 7:25
791 بازدید
اشتراک گذاری
رویای زیبای من
..................................................................................................................
[عکس: yangomm_2.jpg]

یانگوم دختر ۱۲ ساله‌ای است که آرزو دارد غذایی درست کند آنقدر خوشمزه که باعث خوشحالی همه شود.


یانگوم با نام کامل «سو یانگ گئوم» Seo Jang Geum دختربچۀ باهوش و با اراده‌ای است که برای رسیدن به رویاهای زیبایش تلاش می‌کند و تمام توان خود را به کار می‌گیرد. این دخترِ سرشار از انرژی مثبت، با آرزوی فراگیری فنون برتر آشپزی، در یک امتحان آشپزی شرکت کرده و سپس وارد آشپزخانۀ سلطنتی می‌شود. او با حمایت و پشتیبانی بانو «هِن» که از بانوان اول دربار است و به خصائص درونی یانگوم پی برده، روزبه‌روز پیشرفت می‌کند. یانگوم دختر دقیقی است و با همکاری دوستان صمیمی و وفادارش مراحل پیشرفت را به سرعت طی می‌کند. بزرگترین و سرسخت‌ترین رقیب او دختری به نام «کوم‌هیونگ» است. کوم‌هیونگ بواسطۀ حسادت‌های عمه‌اش بانو «چوئی» که او نیز از رقبای بانو هن محسوب می‌شود، یانگوم را در مقابل خود می‌بیند، گرچه احساس قلبی‌اش نسبت به او آنقدرها هم منفی نیست، اما هر بار که می‌خواهد به سمت یانگوم برود و با او رابطۀ دوستی برقرار کند توسط بانو چوئی منع می‌شود، با این وجود یانگوم همیشه بخاطر توانایی‌های کوم‌هیونگ احترام زیادی برای او قائل است.

صبر و استقامت، تلاش و همت عالی، صداقت، مهارت و شور و علاقۀ یانگوم به یادگیری به او کمک می‌کند در کنار سایرین به یک شخصیت خوب و دلنشین تبدیل شود و بتواند بر زندگی تمام کسانی که با او برخورد می‌کنند، تأثیر مثبتی بگذارد. بانو هن که در آموزش و پرورش این کودک بزرگ خود را مسئول می‌داند در خلال کارهای مربوط به آشپزخانه روح لطیف و در عین حال قوی یانگوم را صیقل می‌دهد.
مجموعۀ «رویای زیبای من» با نام اصلی Jang Geum's Dream در 52 قسمت برای گروه سنی کودک و نوجوان تولید شده است. این مجموعه در دو بخش 26 قسمتی ساخته شد که بخش دوم آن، پس از فروش بخش اول مجموعه به شبکۀ تونیورز Tooniverse در دست تولید قرار گرفت. داستان این دو مجموعه در ادامۀ هم قرار دارند، اما بعضی تفاوت‌های کوچک در قالب محتوایی آنها وجود دارد. در سری اول آن به ندرت خشونتی دیده می‌شود، اما سری دوم آن بعضی خشونت‌های درباریان را نیز دربردارد. پخش این مجموعه بوسیلۀ (Munhwa Broadcasting Corporation (MBC صورت گرفت.

................................................................................................................



اطلاعات تکميلي
  • موسیقی: Lee Seung-Hwan
  • تکنیک: دو بعدی
  • تعداد قسمت: 52
  • مدت: 23 دقیقه‌ای
  • کشور سازنده: کره جنوبی
  • سال ساخت: 2007
  • شرکت سازنده: Sonokong, Heewon Entertainment Co

.........................................................................................................................................................
[عکس: 2ryjdkw.jpg]
[عکس: thfrt.jpg]
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مــــن
14 مرداد 94 12:13
میشه از کارتون های باربی هم پست بزاری که بتونیم دانلودشون کنیم؟/؟