اجی فاطمهاجی فاطمه، تا این لحظه: 21 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
همه ی نی نی های منهمه ی نی نی های من، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
محمدمحمد، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

همه ی نی نی های من

دانسسسسستنی ها

1395/3/25 14:15
213 بازدید
اشتراک گذاری

داداشا .. اجیا ...باید توجه داشته باشین تو این دنیا چیزایه عجیب اندر غریب و عجیب اندر فریب زیاد هستش..

منم میخوام چنتااااااشونو بتون بگم..درسخوان خخخخ


ملت آمریکا بطور میانگین روزانه 73000 متر مربع پیتزا می‌خورند.(بله بله کااااااااملا مشخصه لاکپشتایه نینجا زیاد میبینم)

کوبیدن سر به دیوار 150 کالری در ساعت مصرف می‌کند.(میییییییییییدونم امتحان کردم)

بهترین وسیله برای پاگ کردن بینی انگشته..(...(0_0)...شاکی)

كوه‌های آلپ در سال حدود یك سانتیمتر بلند می‌شوند؟(اون وقت من حتی یه مینی سانتم بلند نمیشم)

 پشه ها رنگ آبی را دوست دارند.(واییی وبلاگ بیچاره ی من)

کوکاکولا برای فروش بیشتر در چین یک عروسک طراحی کرده بود که صدای کوکا-کوکا می داد.اما همچنان این نوشابه در چین یکی از کمترین فروش ها را داشت چون در زبان چینی کوکاکولا به معنی "قورباغه را گاز بزن" است.(بله(0_0)خواب آلودپس شما هم نخورید)

انسان هیچ وقت نمی تواند با چشم باز عطسه کند.(به من ربطی نداره جناب..هیچ ربطی نداره)

اگر یک ماهی قرمز را در یک اتاق تاریک قرار دهید، کم کم رنگش سفید می‌شود. (بیچاره میترسه خوب)

در 4000 سال گذشته هیچ حیوان جدیدی رام نشده است..(پس چرا من داداشمو رام کردم!؟)

تعداد انسان‌هایی که به وسیله خر کشته می‌شوند، از انسان‌هایی که در سانحه هوایی می‌میرند بیشتر است.(خرررر!اینو دیگه نفهمیدم لطفا یکی حالیم کنه)

تازه اینجارو...

امریکا ارتش خود را برایه حالت اخرالزمان ...حمله ی زامبی ها..اماده میکند !!!!!!(خدا شفاعت بده ده به شما)

به طور ميانگين مردم از عنکبوت بيشتر مي‌ترسند تا از مرگ!(عزیزم عنکبوت واسه بیشتر مردم خوده مرگه دورت بگردم  .... عنکبوت که ترس نداره)

تمام خرسهاي قطبي، چپ دست هستند. (ببخشید جناب این رو از کجا فهمیدید ؟!)

آمريکا تا 50 ميليون سال ديگر دو نيم خواهد شد.(تااااا اون موقع زنده میمونم تا اینو ببینم هرکی مواااااااااافقه بزنه پسندو ونظر بده)

 

پسندها (3)

نظرات (10)

درب اتوماتيک
25 خرداد 95 18:58
عالي بود سايت ماهم خوبه سر بزنيد خوشحال ميشيم
سید صدرا حسینی
26 خرداد 95 13:37
متن هایی که داخل پرانتز گذاشته بودید خیلی خیلی قشنگ بود. راست می گفتید.
سید صدرا حسینی
26 خرداد 95 13:38
ممنون که کتابم را خواندید و آن را درک کردید.
سید صدرا حسینی
26 خرداد 95 13:39
اه، شما هم پشتیبانی آنلاین دارید؟ منم دارم.
☆☆ابجی فاطمه☆☆
پاسخ
خوبه ولی باید درست ازش استفاده کنه ادم....راستی وقتی شما اومدین تو پشتیبانی من نبودم ببخشید نتونستم بهتون جواب بدم
سید صدرا حسینی
26 خرداد 95 17:23
اشکالی نداره ... خواستم امتحانش کنم ببینم همونه یا نه
کوثر
28 خرداد 95 11:51
سلام عزیزم خوبی ؟ ممنون که اومدی وبم و نظر دادی وبت عالیه بازم بیا وبم و نظر بزار
عاطفـه
28 خرداد 95 21:04
یه سوآل ! اسم وبت ! همه ی نینی ها مال توعَن !؟
☆☆ابجی فاطمه☆☆
پاسخ
منظورم نی نی های اقواممونه ... تااازه من که خودم تنها ساحب ..وبم نیستم
عاطفـه
28 خرداد 95 21:04
آپم
✿ مریم بانو✿
30 خرداد 95 15:35
وبت خیلی عالیه حرف نداره وب منم بیا با تبادل لینک موافقی؟
☆☆ابجی فاطمه☆☆
پاسخ
چشم خیلیم خوبه خوشحال میشم
❤ معصومه ❤
28 تیر 95 1:19
ماشالا اونوقت این همه اطلاعات رو از کجا بلدددددددددددی البته نه که من نمیدونستما نه چون اینارو خودم کشف کردم چقد خبرا زود میرسه خخخخخخخخخخخخخخ
☆☆ابجی فاطمه☆☆
پاسخ
بی مزه...