اجی فاطمهاجی فاطمه، تا این لحظه: 21 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
همه ی نی نی های منهمه ی نی نی های من، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
محمدمحمد، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

همه ی نی نی های من

راهی نمونده تا.....خدا.....

1395/3/25 10:29
637 بازدید
اشتراک گذاری

واژه ی عشق را در کتاب های زیادی خواندم ..ولی هیچ کتابی عشق را معنا نکرده بود...

از کبوتر کاکل به سر پرسیدم..تو که به عاشقی  معروفی...معنایه عشق را میدانی!؟

کبوتر بالش را بازکرد... گفت با غرور :...چرا که ندانم..خوب هم میدانم..یعنی دوس داشتن...یعنی علاقه...

دوست داشتن که دو کلمه است چگونه دو کلمه ..کلمه به این پر معنایی را معنا می کنند ...نه نمی شود

رفتم از درخت سیب پرسیدم:ای درخت پر ثمر زیبا...تو که با سیبت شاهزاده را به سفید برفی رساندی معنایه

عشق را میدانی!؟

درخت سیب  تکانی به خود داد..با صدای مهکم و پیرش جواب داد:عشق..سه جمله است...علاقه به ان که

دوستش داری...شوق به بودنش در کنارت و برای ماندنش قلبت را فدایش میکنی

از درخت پیر تشکر کردم...اما میدانم که این ها ربطی به عشق دارند...عشق واقعی چیز دیگریست...

پیش مادرم رفتم...گفتم مادر: عشق چیست!؟

مادرم در جواب گفت : این را خودت باید پیدا کنی..عشق تا عشق هزار فرق دارد

.....اری راست می گفت ...هم حرف کبوتر درست بود هم حرف درخت سیب تنها ایراد اینجا بود که عشق من

چیز دیگری بود

و امروز ان را پیدا کردم...

خدا

 niniweblog.com

نوشته ی خودم... فاطمه فروزان

پسندها (2)

نظرات (2)

عاطفـه
25 خرداد 95 12:15
آپمـ(:
☆☆ابجی فاطمه☆☆
پاسخ
اپ بودی من که اومدم رفتی
عاطفـه
28 خرداد 95 21:05
رمز
☆☆ابجی فاطمه☆☆
پاسخ
رمزززززززز123