اجی فاطمهاجی فاطمه، تا این لحظه: 21 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
همه ی نی نی های منهمه ی نی نی های من، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
محمدمحمد، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

همه ی نی نی های من

پاندای کنگ فو کار 3 دوبله ی فارسی!!!

1395/3/24 18:04
407 بازدید
اشتراک گذاری

 




 

پاندای کنگفو کار3 دوبله ی فارسی

 

ادامه ی مطلب برای اطلاعات بیشتر و  لینک دانلود

Kung Fu Panda 3 نام قسمت جدید انیمیشن محبوب و دیدنی کونگ فو پاندا می باشد که برای اولین بار در سال 2006 پرده سینماهای جهان رفت و به سرعت به یکی از محبوب ترین انیمیشن های کودکان تبدیل شد و در همان سال نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم انیمیشن سال شد . کارگردانی فیلم انیمیشن Kung Fu Panda 3 بر عهده Jennifer Yuh بوده است که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم انیمیشن می باشد و سابقه ساخت فیلم های انیمیشن موفقی چون Kung Fu Panda 2 و Kung Fu Panda 3 را در کارنامه هنری خود داشته است و برای ساخت این فیلم های انیمیشن موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است و همچنین در سال 2012 برای ساخت فیلم انیمیشن KUNG FU PANDA 2 نامزد دریافت جایز اسکار بهترین فیلم انیمیشن سال شده است . در این فیلم انیمیشن کارگردان سعی داشته است تا به کودکان و نوجوانان ارزش های والای انسانی نظیر دوستی ، صداقت و فداکاری را آموزش دهد .

خلاصه داستان : داستان این قسمت از این انیمیشن در رابطه با تهدیدات جدیدی می باشد که پو و گروه مبارزین افسانه ای با آن روبرو می شوند در این قسمت پو باید با یکی از خطرناک ترین تحدیداتی که تاکنون با آن روبرو شده است مبارزه کند ، این تهدید جدید یک موجود جدید و قدرتمند می باشد که دارای قدرت های ماورالطبیعه می باشد و تاکنون در هیچ نبردی شکست نخورده است و حال قصد حمله به شهر محل زندگی پو را دارد و قصد دارد با حکومت به این شهر قدرت خود را به جهانیان ثابت کند . در ادامه پو متوجه می شود که تهدید داخلی دیگری نیز او و دوستانش را تهدید می کند و او برای مبارزه با این دو دشمن قسم خورده خود دست به فداکاری های زیادی بزند حال باید دید پو و گروه مبارزین افسانه ای برای مقابله با این چالش جدید آماده می باشند یا خیر .

Kung-Fu-Panda-3-2016-Screen


 

 

نام فارسی : پاندای کونگ‌فوکار ۳

زبان : فارسی + زبان اصلی

صوت دوبله بصورت جداگانه  مدت زمان: ۱:۳۵:۱۲

سال تولید : ۲۰۱۶

ژانر : انیمیشن | اکشن | ماجراجویی

امتیاز IMDB از ۱۰ : ۷٫۸

کیفیت : BRrip 720p – 1080p – x265 – Full HD

کارگردان : Jennifer Yuh, Alessandro Carloni

ستارگان : Angelina Jolie , Dustin Hoffman, Jack Black

خلاصه داستان فیلم Kung Fu Panda 3 2016 : پاندای کنگ فو کار در ادامه ماجراجویی هایش باید با دو چالش بزرگ، اما متفاوت رو برو شود: یکی رویارویی با پدر واقعی اش، و دیگری مقابله با یک رقیب شکست ناپذیر…



 

سایت دانلود

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شیـــבابانـو
24 خرداد 95 23:57
لینک شدی وممنون که لینکم کردی