اجی فاطمهاجی فاطمه، تا این لحظه: 21 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
همه ی نی نی های منهمه ی نی نی های من، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
محمدمحمد، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

همه ی نی نی های من

وااااااااااااااااااقعا...دس شما درد نکنه

1395/3/24 16:40
267 بازدید
اشتراک گذاری







niniweblog.com


niniweblog.com سلام...سلام..سلااااااااااااااااام...سلامی به گرمای تابستون جنوب(که الان دارم

 میچشمش)سلامی  به

 

گرمای بخاری های تو خونه هاتون (که خاموشششششن)

 

امید وارم مث نقاشیم که گذاشتمش ...حالتوووون ..ok..باشهههه... وووو نماز

 

روزهاتون قبول باشه. واااااااقعاخواب آلود دسسسسسستتون درد نکنه..این چن وقت که من

 

نبودم...یه نظرم ندادین..یه نظر تبلیغاتی هم ندااااادین..گریه..اییینه رسم رفیق

 

داریییی...واااااااااااااااااااااااقعا ممنون ...دستتون دررررررد نکنه.. 


تووووووو این پستم حتمانظر بدین niniweblog.com.. اگه خواستین لینک دانلود انیمه  ..و ..انیمیشنم بزارم میزارم niniweblog.com...انیمه هم اگهدیدم ایران دوبله کرده معرفی مییییییییییکنم...فقط نظر بدینسکوتازتون چیزی کم نمیشه کهههه..کم میشه؟!دلخور

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان مریم
26 خرداد 95 0:15
فاطمه جون من شمالیم.اینجا هوا عالیه...خنک خنک
☆☆ابجی فاطمه☆☆
پاسخ
واقعا ... خوش به حالتونننننن..من دارم میپزم ...با کولر زنده موندییییم
❤ معصومه ❤
21 تیر 95 18:57
وبت خیلیییییییییییییییییی خوبه هاااااااااااااااااااااا خوش به حالت
☆☆ابجی فاطمه☆☆
پاسخ
چاکر اجیلی خودم...تو تازه وبتو زدی ..بهتر از من میشی
❤ معصومه ❤
21 تیر 95 19:26
ای بابا این حرفا چیه آجیییییییییییییییییییی