اجی فاطمهاجی فاطمه، تا این لحظه: 21 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره
همه ی نی نی های منهمه ی نی نی های من، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره
محمدمحمد، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

همه ی نی نی های من

دیگه نیستم

1394/6/15 9:26
360 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماماناا ونی نی هایه لپکشانی

می خواستم بگم که من تااااااااااااااااااااااااااااااااا اخر مدرسه  دیگه نمیام

چون درس دارم مدرسمو تغیر دادمممممممممممممممممممممممممممممممم

می خوام همین امروز از همتون خداحافظی کنم مخصوصا از مامان اعظم ..ابجی فاطمه ونیکتا جونم

خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااحااااااااااااااااااااااااااااافظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظ نی نی وبلااااااگگگگگگگ

راسی ابجی فاطمه ما اومدیم شما تشریف نداشتییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییخندونک

مامان اعظم قاااااااااااااااااااااااااااااااااااااابلللللییییییییییییی نداشتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتخندونک


دوستون دارم خداحافظ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان فاطمه حانیه
15 شهریور 94 13:44
سلان دوسی جون چه بد که نیستی من از دوستان خاموش وبلاگتم بی خبر نذاریمون درامان خدا
مامان اعظم
16 شهریور 94 13:11
سلام ای وای چقدر ناراحت شدم. واقعا دلم براتون تنگ میشه البته فکر خوبیه که بیشتر از هر چیز به درسات برسی ولی گهگداری تونستی یه سر بزن و از حالت ما رو بی خبر نذار
نیکـتـ♥ــا
26 شهریور 94 20:25
دلمــــــ براتــــــــــــــ کلی تنگ میشه عزیزمــــــــــــ خیـــــــــــلیــــــــ دوستت دارمــــــــــ