اجی فاطمهاجی فاطمه، تا این لحظه: 21 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
همه ی نی نی های منهمه ی نی نی های من، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
محمدمحمد، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

همه ی نی نی های من

کیم هیون جونگ

1394/6/10 11:13
423 بازدید
اشتراک گذاری

http://www.upsara.com/images/w0tl9r2fteeb6gbbd0v.jpg

برو ادامه

 

زندگینامه

 

نتیجه تصویری برای کیم هیون جونگ

وی در طول تحصیل در مدرسه گیتارزن و عضو یک گروه موسیقی بود.در سن ۱۴ سالگی ترک تحصیل کرده و به عنوان یک پیشخدمت در یک رستوران کار می‌کرد تا اینکه به رییس یک کمپانی موزیک معرفی شد و قرار شد به عنوان کوچکترین عضو یک گروه پسر ۵ نفره به نام B2Y بر روی صحنه اجرا برود. زمانی که اعضای این گروه در حال تمرین با یکدیگر بودند از آن‌ها خواسته شد به عنوان معرف هاللیو (موج موسیقی کره) به چین بروند. در پی نپذیرفتن این پیشنهاد گروه از هم پاشیده و سپس منحل گشت.

هیون بعدها در آدیشن کمپانی DSP Media شرکت کرده و به عنوان عضوی از گروه دابل اس پذیرفته شد. وی در سال ۲۰۰۶ به مدرسه برگشته و تحصیل نیمه کاره خود را به اتمام رساند. وی اکنون (۲۰۱۱) دانشجوی سال اول مدیریت تولید در دانشگاه چونگ وون می‌باشد.

۲۰۰۵ : آغاز فعالیت

اولین اجرای هیون با گروه دابل اس در ۸ ژوئن ۲۰۰۵ صورت گرفت. در سال ۲۰۰۶ وی به همراه بقیه اعضای گروه در برنامه‌ای تحت عنوان 'از اینکه مرا از خواب بیدار کردی متشکرم' بازی نمود و به عنوان خوش خواب ترین فرد گروه شناخته شد. گروه دابل اس در سال ۲۰۰۷ جایزه MNet show Idol World را به دلیل فعالیت‌های مختلف در ژاپن از آن خود کرد.

در می۲۰۰۸ هیون به همراه هوانگ بو در برنامه 'ما ازدواج کرده ایم' ظاهر شد و نامزد دریافت جایزه بهترین زوج MBC گشت.

۲۰۰۹ : بازی در پسران برتر از گل

در سال ۲۰۰۹ آلبومی تحت عنوان 'کالکشن' از گروه انتشار یافت که هر کدام از اعضای گروه در آن به اجرای آهنگ‌های انفرادی پرداخته بودند. وی در همان سال در سریال پسران برتر از گل (ورژن کره‌ای) ظاهر و در نقش یون جی هو به ایفای نقش پرداخت.

هیون به خاطر بازی در این نقش جایزه بهترین هنرپیشه مرد را از Seoul International Drama Awards ۲۰۰۹ و جایزه محبوبیت را از فستیوال PaekSang Arts Awards دریافت نمود.

۲۰۱۰ : بازگشت ss501 و ترک DSP Media

در ۲۸ ژوئن ۲۰۱۰ DSP Media اعلام کرد هیون این کمپانی را ترک کرده و به کمپانی KeyEast پیوسته‌است. علی رغم ترک کمپانی DSP Media، هیون اعلام کرد که گروه از هم پاشیده نشده و به زودی به فعالیت خود ادامه خواهد داد. وی بعدها توضیح داد که در آن زمان شرکتی حاضر به بستن قرارداد با تمام اعضای گروه نبوده و آن‌ها مجبور شده‌اند به طور جداگانه با کمپانی‌های مختلف قرارداد ببندند.

در سال ۲۰۱۰ در سریال بوسه شیطانی (ورژن کره‌ای یک مانگای ژاپنی) به ایفای نقش پرداخت. پخش اولین قست این سریال در یوتوب ، در کمتر از ۵ روز یک میلیون بازدید کننده داشت و در کل با بازدید ۱۷٫۵ میلیون، توانست رکورد پخش سریال در این شبکه اجتماعی را بشکند. این سریال اولین سریال کره‌ای است که در سایت یوتوب به نمایش در آمده‌است.

۲۰۱۱ : خواننده سولو

در ۸ ژوئن ۲۰۱۱ اولین مینی آلبوم هیون ، Break Down انتشار یافت. این آلبوم توسط استیون لی ساخته شد، شخصی که آهنگ‌های داغ گروه دابل اس ، "Love Like This" و "Love Ya" را ساخته بود. این آلبوم در ۱۰ روز اول حدود ۷۰٫۰۰۰ نسخه پیش فروش داشت و در همان هفته اول انتشار، رتبه اول چارت موسیقی Gaon Weekly Album Chart را از آن خود کرد.

با فروش ۱۰۰٫۴۳۳ کپی در ماه اول انتشار، این آلبوم توانست رتبه اول چارت موسیقی ماهیانه Gaon را نیز از آن خود کند.

وی همچنین تنها شخص کره‌ای می‌باشد که توانسته در شوی تایوانی The Person ظاهر شود.

در ۱۱ اکتبر ۲۰۱۱ دومین مینی آلبوم هیون، Lucky منتشر شد که از آلبوم قبلی موفق تر بوده و توانست جایزه‌های بسیاری را از آن خود کند. در ۱۵ دسامبر ۲۰۱۱ نیز آلبومی دیجیتالی تخت عنوان Marry You/Marry Me را روانه بازار کرد. این آلبوم محتوی ۴ آهنگ می‌باشد. موزیک ویدئوی Marry You/Marry Me در ساعت ۱۲ ظهر روز ۱۵ دسامبر ۲۰۱۱ به طور رسمی از سایت یوتوب پخش شد.

۲۰۱۲ : تور فن میتینگ/انتشار آلبوم در ژاپن/سریال city conquest

در تاریخ ۲۵ ژانویه ۲۰۱۲ مینی آلبوم ژاپنی خودش که ورژن ژاپنی Lucky guy و kiss kiss به علاوه یک تک آهنگ ژاپنی بود را منتشر کرد.

از می تا ژوئیه تمام فوکوس هیون روی فن میتینگ های جهانی بود و توانست درچین و هنگ کنگ و سنگاپور و تایوان و تایلند فن میتینگهای موفقی را برگزار کند.

هیون برای بازی در سریال city conquest که قرار بود از پایان ۲۰۱۲ یا ابتدای ۲۰۱۳ پخش شود قرار داد بست و برای نقش اول این سریال که شخصیت پیچیده و خاص و عاصی بخاطر ناعدالتیهای اجتماعی داشت انتخاب شد.

در ۴ ژوئیه درست چند روز قبل از شروع فیلم برداری سریال دومین البوم هیون به نام Heat در ژاپن منتشر شد.

در ۴ آگوست هیون در فستیوال ۲۰۱۲ Asia song festival که در کره برگزار میشد به عنوان the best artist جایزه را دریافت کرد.

در ۴اکتبر هیون خبر سریال را منتشر کرد و جشن یک سالگی Henecia در ژاپن را برگزار کرد و کمپانی ژاپنی خبر شروع به ضبط اولین البوم بزرگ ژاپنی هیون به نام unlimited را منتشر کرد.

در نوامبر از هیون دعوت شد که برای Madame Tussaud به عنوان مدل برای ساختن مجسمه مومی همکاری کند. همکاری که ۲۰۰ میلیون وون برای هیون سود داشت و در ۲۱ دسامبر مجسمه در موزه و استودیو madame Tussauds در بوسان رونمایی شد.

۱۲.۱۲.۲۰۱۲ تاریخ خاصی که هیون برای انتشار البوم unlimited خودش انتخاب کرد.که سریعا درصدر Oricorn daily قرار گرفت.

روزهای پایانی سال ۲۰۱۲ برای هیون پر بود از جوایز متعدد از جمله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

همراه رایانه
10 شهریور 94 13:27
همراه رایانه همراه رایانه یک مرکز پاسخگویی تلفنی (شبانه روزی) به مشکلات رایانه ای و موبایل می باشد. تماس از سراسر کشور با تلفن ثابت : 9099070345 اطلاعات بیشتر: http://www.poshtyban.ir
آبجی فاطمه
10 شهریور 94 17:35
لایک داری اجی گلی مرررررررررررسی کی تو نی نی گپ ان میشی/ کارت دارم تلگراف بزن اگه خواستی
دخترشکلاتی
27 شهریور 94 19:53
وای عکس عشق منو نیگا ببین چه خوش تیپه ببین چه نازنازیه نه تروخدا ببین اهان چیزه موندم کدو مادرس وبو بدم فعلا اینو داشته باش جو.سیکا 94هم خودمم