اجی فاطمهاجی فاطمه، تا این لحظه: 21 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
همه ی نی نی های منهمه ی نی نی های من، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
محمدمحمد، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

همه ی نی نی های من

امام رضا

1394/5/10 22:25
243 بازدید
اشتراک گذاری

تو جاده ها مسافرم                      من يه غريبم زائرم

اگر قبولم نكني                            بگو خدا كجا برم

كوچيكم من آره اما                       حاجت بزرگي دارم

كاشكي من پرنده بودم                ولي نه كوچيكه بالم

كاشكي راهم دور نبودش            اما نه نزديكه راهم

تو بزرگي كن و من رو                    نذار تنها بمونم

امام رضا، امام رضا                         بازم منو صدا كن

امام رضا، امام رضا                         حاجتمو روا كن

امام رضا، امام رضا                          بازم منو صدا كن

امام رضا، امام رضا                          حاجتمو روا كن

ماه هشتم خدا                                مشهد شهر شفا

تو پناه و ضامنه                                آهوي اين دل ما

امام رضا امام رضا                         ستاره ها دوستت دارن

امام رضا امام رضا                          دوستت دان اهل دعا

امام رضا، امام رضا                         بازم منو صدا كن

امام رضا، امام رضا                           حاجتمو روا كن

امام رضا، امام رضا                     بازم منو صدا كن

امام رضا، امام رضا                        حاجتمو روا كن

پسندها (2)

نظرات (4)

roya
11 مرداد 94 11:24
عاااااااااااااااااااالی بوووووووووووووووود
♥نـیکـتـا♥
11 مرداد 94 14:56
ببین تو به من نفگتی اینارو توش بنویسم اصلا قوانین داستان رو هم نگفتی ....اگه قراره الکی ازم نمره کم بشه من شرکت نمیکنم
مامان گل پسر
12 مرداد 94 7:51
پریا
15 مرداد 94 16:05
خیلی قشنگ بود