اجی فاطمهاجی فاطمه، تا این لحظه: 21 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
همه ی نی نی های منهمه ی نی نی های من، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
محمدمحمد، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

همه ی نی نی های من

دانستنی هااااا

1395/4/23 17:55
275 بازدید
اشتراک گذاری

دانستنی های سریییی اندر غریب و عجیب و فریب

 


    

یک سوسک می تواند ده روز بدون سر زندگی کند.(خوشا به حالت ای سوسک زیباااا)

 

مغز در هنگام خواب فعال تراز موقعی است که تلویزیون می بینیم.(اووووو تلویزیون شیش بعدییییی)

 

اختاپوس سه قلب دارد.(یاااااااااااااااااااا خداااااااااااااااااا)

 

در تایوان بشقابهای گندمی درست می‌شود و افراد بعد از خوردن غذا ، بشقابشان را هم می‌خورند!(من که اهمیت نمیدم جنسش چی باشه...فقط بخوررررررر)

 

حس بويايي مورچه با سگ برابري مي کند !(دیگه حرفی ندارم(0_0))

 

90% سم مار از پروتئين تشکيل شده است !(من رفتم بخورم ازش ...فقط نظر یادتون نره)

بایniniweblog.comniniweblog.comبای

 

 

پسندها (1)

نظرات (7)

سید صدرا حسینی
24 تیر 95 14:04
اون آخریه از همه عجیب تر بود ... ولی من فکر کنم سوسک هشت روز بتونه زنده بمونه .
☆☆ابجی فاطمه☆☆
پاسخ
منم فک میکردم هشت روزه(اخه امتحان کردم:دی) ولی اینو از تو اینترنت دراوردم
❤ معصومه ❤
24 تیر 95 14:06
_______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@
سید صدرا حسینی
24 تیر 95 14:11
اختاپوس سه تا قلب داره ؟! خب این که در برابر گربه چیزی نیست گربه هفت تا جون داره !
سید صدرا حسینی
24 تیر 95 14:13
راستی شما چرا مرا لینک نکردید ؟! من که کردم. البته اشکال نداره میل خودتونه. ببخشید.
☆☆ابجی فاطمه☆☆
پاسخ
اخ...ببخشید یادم رفته بود
دختر زمستونی
25 تیر 95 21:34
خیلیــــــــــــــــــــــــــ- دانستنی های جالبی بود/ سطح دانستنی هام رفت بالااااااااااااااااااااااااااااا
❣ فاطمه جون
26 تیر 95 13:34
سلـــــــــــــــــــام اومدم دعوتت کنم وبم حتما بیا ها منتظرت هستم دوست خوبم
☆☆ابجی فاطمه☆☆
پاسخ
باشه اومدمممم
❤ معصومه ❤
26 تیر 95 14:15
خخخخخخخخخخخخخخ نمیدونستم