اجی فاطمهاجی فاطمه، تا این لحظه: 21 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
همه ی نی نی های منهمه ی نی نی های من، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
محمدمحمد، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

همه ی نی نی های من

یکمی دقت کنین!

1395/3/30 13:11
227 بازدید
اشتراک گذاری

بله همین طور که از عنوان پست بده معلومه...بابا مییییگم یه نمه فکر کنییییییینعصبانی

دقت کنیننننن دقت...عااااییی کوچیکو بزرگ....پیرو جوووونگریه

یکی اومده میگه چی بخورم چاق نشم ../خیلی چاقققققه/...غمگین

میگم کم بخور زیادم غذای چرب نخور برنامه غذایی داشته باش

یه چن وقت بعد اومد ... چی بگم ولا ...هیکل شده بود چهار برابرسکوت

اول نشناختم....بعد که با دققققت شدید و زور زیاد شناختمشترسو...بش میگم  مگه تو قرار نبو خودتو لاغر کنی!؟غمناک

میگه اره خوب تو هم گفتی چیزای چرب نخور منم رفتم یه دبه روغن زیتون خریدمسکوت

...(بیچاره می گفت روغن زیتون چرب نیست)....(منننن اسممو چی بزارم ... اقا اقا ثبت احوال کدوم طرفیه؟!)

یکممممممممم ...... اوه....خدا چی کار کنم

به نظر شما من چی کار کنم!؟هیپنوتیزم

یکی دیگه اومده میگه- ماه رمضون  من روزه میگیرم ...افتاری فقط دوتا دیس برنج با مرغ وو مخلفات کامل می خورم ..با یه کاسه  سالاد...نوشابه...اش و ..زولبیا بیامیه(گریهخندهگریهخندهگریهخندهگریهسکوتگریهسکوتخندهسکوتگریهسکوتخندهسکوتسکوتسکوتسکوتغمناک دیوانه شدم)

-فقط همین....فقط نمیدونم چرا چاق میشم   (جواب احمقان ...تو بگو چیست!؟ )گریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

عاطفـه
30 خرداد 95 13:12
:دی ! جوآب احمقان یه چک زیر گوششآن است !
☆☆ابجی فاطمه☆☆
پاسخ
یس جواب احمقان تو گوشیست
عاطفـه
30 خرداد 95 13:30
بعلهـ
☆☆ابجی فاطمه☆☆
پاسخ
بله وچی!؟
عاطفـه
30 خرداد 95 14:02
بعله ! جواب ابلهان !
☆☆ابجی فاطمه☆☆
پاسخ
عزیزم ابله تا احمق فرق داره ابله خاموشی احمق تو گوشی
asrali
30 خرداد 95 14:07
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ منم سعی میکنم دقت کنم..خخخخخخخخخخخخخخ
☆☆ابجی فاطمه☆☆
پاسخ
بلهههه
asrali
30 خرداد 95 14:07
عالی بود پستت خیلی خندیدم
☆☆ابجی فاطمه☆☆
پاسخ
ممنون نظر لطفته