اجی فاطمهاجی فاطمه، تا این لحظه: 21 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
همه ی نی نی های منهمه ی نی نی های من، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
محمدمحمد، تا این لحظه: 19 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

همه ی نی نی های من

شعر...

1395/4/28 15:05
328 بازدید
اشتراک گذاری

آبجیه من روسریه ناز داره

یه چادر سفیده گل دار داره

ابجیه من با روسری قشنگه

اخلاق اون مثل یه هپه قنده

داداشیام قدی دارن اون هوا

مراغب باش در نیوفتی با اونا

دختر خاله های منم قشنگن

پسر داییام مث خودت زرنگن

اما چرا دختر دایی ندارم

پسر خاله از کجا گیر بیارم

دروغ نگم من ابجیم ندارم

بنده خودم رو سری سر میزارم

خواستم یکم سر به سرت بزارم!!!

فاطمه فروزان


خوبببببب بود!؟ اگه خوب بود نظر..اگه مشکل داشت هم نظر هم پسندخندونک

پسندها (1)

نظرات (4)

سید صدرا حسینی
28 تیر 95 15:17
خیلی خوب بود فقط بعضی از جاها قافیه نداشت. مثلا روسری ناز با چادر سفیده گل دار.
☆☆ابجی فاطمه☆☆
پاسخ
ممنون که گفتی
سید صدرا حسینی
28 تیر 95 15:20
راستی یه مقاله درباره راز های خیزش شب 1 نوشتم خواستید بیایید بخونید.
❤ معصومه ❤
28 تیر 95 17:38
ســــــــــــــــلام آجی عااااااااااااااالی بود حرف نداشت خودت یه پا شاعریا خخخ
❤ معصومه ❤
31 تیر 95 12:52
وااااااااااااااااقعا عالیه افرین راستی خودت ساختی ؟؟؟؟ یا اینکه .......................
☆☆ابجی فاطمه☆☆
پاسخ
خودم نوشتم...به تو هم میگن رفیق؟!o_O