اجی فاطمهاجی فاطمه، تا این لحظه: 21 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
همه ی نی نی های منهمه ی نی نی های من، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
محمدمحمد، تا این لحظه: 19 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

همه ی نی نی های من

تلوووووووووووووود

1395/4/28 11:13
332 بازدید
اشتراک گذاری

امرررررررررز روزیه که وبلاگ بنده

 

چیشماشو به جهان گشوووود و زمینی شدخندونک

 

وب جونم با این همه تجربه تازه یک ساله شده

 

 

و حاااااالا کییییییییییییک...

 شکلکهای جالب آرویندررر ادامه ی مطلب...

 

 

 

 

 

 

 

ببخشید کیک چیه!؟ (0___________0)


 

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (9)

☆☆ابجی فاطمه☆☆
28 تیر 95 12:00
وبلاگ جونم تولدت مبارک
☆☆ابجی فاطمه☆☆
پاسخ
ممنونم ساحب گلم
سید صدرا حسینی
28 تیر 95 14:43
تولد وبلاگتون مبارک ! ایشالله هیچ وقت حذف نشه.
☆☆ابجی فاطمه☆☆
پاسخ
ممنون انشاال... وب شما هم سر نوشتش این نباشه
سید صدرا حسینی
28 تیر 95 14:45
ادامه مطلب چرا هیچی نداشت ؟!
☆☆ابجی فاطمه☆☆
پاسخ
از اونجایی که بنده در گرفتن تولد تخصص ندارم..ادامه مطلب سر کاری بود
سید صدرا حسینی
28 تیر 95 15:16
به خدا من هم از خدامه عوض کنم، نمی تونم. یه اسمه که مامانم برام گذاشته و وبلاگم هم در بعضی از موضوعات خیلی معروف شده، مثلا روستای یالرود. اگر اسم وبلاگم را عوض کنم، خیلی از کسانی که قبلا به وبلاگم می آمدند دیگر نمی توانند بیایند و وبلاگم از همین این که هست، پایین تر هم می آید. به این دلیل نمی توانم !
☆☆ابجی فاطمه☆☆
پاسخ
چی میگیمنظورت چیه..مگه من چیزی گفتم..یادم نمیاد چیزی درباره اسمت یا وبت گفته باشم
❤ معصومه ❤
28 تیر 95 17:35
عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بوووووووووووووووووود لـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــک
دختر زمستونی
28 تیر 95 20:43
من و بگو با چه امیدی اومدم ادامه مطلب من کیک می خووووووووووووووووووووام
☆☆ابجی فاطمه☆☆
پاسخ
یوووهاها
سید صدرا حسینی
29 تیر 95 18:29
ببخشید ... من فکر کردم گفتید سَر نِوِشتَش ! ( سر نوشته ) منظورتون سر نوشت بود ؟ مگه چه اتفاقی افتاده ؟
☆☆ابجی فاطمه☆☆
پاسخ
منظورم سرنوشت وبلاگت بود برعکس ..اسم صدرارو خیلی دوس دارم...عنوانه وبتم خیلی عالیه
سید صدرا حسینی
31 تیر 95 16:47
ممنون ... نگفتید، مگه سرنوشت وبلاگم چیه ؟
☆☆ابجی فاطمه☆☆
پاسخ
جناب مستر صدرا کشتیم...اصلا نشنفته بگیر داستان این سرنوشتووووو
سید صدرا حسینی
1 مرداد 95 21:12
☆☆ابجی فاطمه☆☆
پاسخ
ای بابا میدونی مو کاشتن چقده گیرونه!؟