اجی فاطمهاجی فاطمه، تا این لحظه: 21 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
همه ی نی نی های منهمه ی نی نی های من، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
محمدمحمد، تا این لحظه: 19 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

همه ی نی نی های من

....( :

1395/4/23 15:56
262 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام سلام سلام

 

از همه دوستام بابت نظرایی که دادن ممنوووونم

 

 

خوشحالم که به گفته ی فردوسی گوش کردین و ...

 

میازردین موری که وبلاگ کش استسکوت

 

 

نه نترررررررس این اشک شوقه

 


 

 

 

فک کردین دو سه تا نظر دادین ولتون میکنم..نههههه..اشتبا فک کردین...

پسندها (1)

نظرات (3)

سید صدرا حسینی
24 تیر 95 14:05
خیلی خب آقاجون همین این هم غنیمته
☆☆ابجی فاطمه☆☆
پاسخ
چی!؟چی غنیمته!؟...اهان!........نخییییییییییرم من بیشتر میخوام... وبلاگ مردم صدتا صدتا نظر داره ولی من با اینکه کاربرا زیادن ولی یه دونه نظرم نمیدن
سید صدرا حسینی
24 تیر 95 14:07
خواهشا فقط پای فردوسی را وسط نکشید !!! و کمی به نام وبلاگ من بیشتر دقت کنید !!! «صدرای عاشق شــــاهـــــــنامه !!!!»
☆☆ابجی فاطمه☆☆
پاسخ
خخخخ...یادم بود...فقط داداش خود درگیریرو بزار کنار موهاتو نکش کچل شدی ...!!!!داخل وبلاگ من کسی با خودش نباید درگیر بشه
سید صدرا حسینی
25 تیر 95 9:50
خیلی خب ... مو می کارم ! بله راست می گید. صد هزار تا آدم میان و می رن یه نظر هم نمی دن
☆☆ابجی فاطمه☆☆
پاسخ
هوم...مو میکاری!؟ خیلی گیرونه ... تو همینارو نکن کاشتن پیش کش